Skip to content Skip to footer

Szabadulószoba cégeknek

SZABADULÓSZOBA CÉGEKNEK

A cég minden tagjának izgalmas és felemelő élményt nyújt szabadulószobánk,
amely feldolgozza a munkavállalók gyakori problémáit.

A szabadulószoba ezekkel a problémákkal foglalkozik:

  • beilleszkedési nehézségek
  • munkahelyi zaklatás
  • párkapcsolati problémák
  • munka-magánélet egyensúly
  • kiégés.

Hogyan zajlik?

A feladatok megoldása 5 kisebb csoportban, de együttműködve zajlik, mely alkalmas eszköze a munkahelyi csapatépítésnek, hiszen a végső megoldás a kiscsoportok kooperációját igényli.

Hány főnek?

A szabadulószoba foglalkozást egyszerre 25-30 alkalmazott bevonásával zajlik.

Hol?

Házhoz megyünk. Helyben, cégénél bonyolítjuk le a szabadulószoba foglalkozást.

Ha felkeltettük az érdeklődését, keressen bennünket!

iroda@kamaszter.hu

Közérdekből nyilvános adatok

Hivatalos név: Kamasztér Alapítvány. Közhasznú szervezet.

Alapító: Dr. Pozsonyi László.

Az alapítvány kezelő és legfőbb szerve az 5 tagú kuratórium.

A kuratórium elnöke: Balog Edina Anna.

A kuratórium titkára: Szedlák Gábor.

A kuratórium tagjai: Duhajné Kiss Ilona, Molnár Árpádné, Benda Károly.

Az alapítvány székhelye és posta címe: 1035 Budapest, Szél utca 3-5 fszt. 20-21.

Adószám: 18112670-1-41.

Bankszámlaszám: 11703006-20069823-00000000.

Bírósági nyilvántartási szám: 8896

Az alapítvány alaptevékenysége a játékon keresztüli készség-, és képesség fejlesztés. Közvetlen célcsoportja a 12-29 év közötti fiatalok. Közvetett célcsoportja a szülők és a pedagógusok. Országosan működő szervezet vagyunk. Tevékenységeinket kihelyezett helyszíneken, illetve a Budapesten található tehetségpontunkban végezzük, melynek címe: 1051 Budapest, Zrínyi utca 5. negyedik emelet 407-es szoba. Tevékenységét önkéntes munkavállalással végzi. Közérdekű önkéntes nyilvántartási szám: 7969.

Éves közhasznúsági jelentések: Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény és a civil szervezetek gazdálkodása, az adománygyűjtés és a közhasznúság egyes kérdéseiről szóló 350/2011. (XII.30.) Korm. rendelet alapján készült közhasznúsági jelentéseink. 2014, 2013, 2012, 2011, 2010

Dokumentumok

Alapító okiratunk a 2014. március 15-én hatályba lépő új Polgári Törvénykönyv szabályai (74/A-74/F.§-ai) alapján készült. A törvényi rendelkezések szerint az alapító okiratunk 2014. március 8-án módosításra került, mely módosítás 2014. 10. 22-ével emelkedett jogerőre.

Alapító okiratunk a 2014. március 15-én hatályba lépő új Polgári Törvénykönyv szabályai (74/A-74/F.§-ai) alapján készült. A törvényi rendelkezések szerint az alapító okiratunk 2014. március 8-án módosításra került, mely módosítás 2014. 10. 22-ével emelkedett jogerőre.