Skip to content Skip to footer

Képzéseink

Képzéseink

                       Képzéseink elősegítik az új generációkhoz való kapcsolódását a pedagógusoknak.                         

Képzéseink elősegítik az új generációkhoz való kapcsolódását a pedagógusoknak.

Képzéseink a személyiség aspektusait vizsgálva a tranzakció analízisre építve a coaching eszköztárát sorakoztatják fel, Gordoni kommunikációval, Rogersi attitűddel egybekötve. A képzések gyakorlatorientáltak, önismereti szinten fejtik ki hatásukat. Mindegyik képzés lehetőséget biztosít a saját egyedi problémák feldolgozására is.

Tanításunk alapvető értékként kezeli az emberi kapcsolatokat. Az egymás között létrejövő tranzakciók vizsgálatával nyújt magyarázatot a felmerülő problémákra. A tanulók bátorítása, ösztönzése, motiválása kulcsszerepet tölt be. Fontos hangsúlyt kap képzéseinken a személyiség tudatalatti működésének felismerése és kezelése, mely hozzájárul a gyerekek szociális készségeinek és érzelmi intelligenciájának fejlődéséhez, jellemformálásához. Ezek elősegítik az eredményes tanulást és a hatékony oktatási környezet kialakítását.

A tanítási folyamatot támogató pszichológiai ismereteket saját gyakorlatból hozott példákon keresztül sajátítják el a résztvevők. A képzések kibővítik a tanítási és nevelési eszköztárat, rálátást biztosítanak tudat alatti viselkedési módokra a tranzakcióanalízisen keresztül. Olyan szemléletmódot és kommunikációs módszereket kínál a résztvevőknek, melyek hatékonyabbá teszik a tanár-diák együttműködést, javítják a kapcsolatot, fokozzák a bizalmat és elfogadást a két fél között. A képzésen tanult eszközökkel csökkenthetőek a magatartási problémák, így a pedagógus a fegyelmezés helyett a tanításra és a tehetség kibontakoztatására tudja fordítani figyelmét.

A képzéseink módszertana alkalmazható egyéni fejlesztésben, tehetségkibontakoztatásban kiscsoportos és osztályközösségben folyó munkában egyaránt. Elősegíti az egy közösségben tanuló különböző hátterű és képességű gyermekek együttműködését is.

Közérdekből nyilvános adatok

Hivatalos név: Kamasztér Alapítvány. Közhasznú szervezet.

Alapító: Dr. Pozsonyi László.

Az alapítvány kezelő és legfőbb szerve az 5 tagú kuratórium.

A kuratórium elnöke: Balog Edina Anna.

A kuratórium titkára: Szedlák Gábor.

A kuratórium tagjai: Duhajné Kiss Ilona, Molnár Árpádné, Benda Károly.

Az alapítvány székhelye és posta címe: 1035 Budapest, Szél utca 3-5 fszt. 20-21.

Adószám: 18112670-1-41.

Bankszámlaszám: 11703006-20069823-00000000.

Bírósági nyilvántartási szám: 8896

Az alapítvány alaptevékenysége a játékon keresztüli készség-, és képesség fejlesztés. Közvetlen célcsoportja a 12-29 év közötti fiatalok. Közvetett célcsoportja a szülők és a pedagógusok. Országosan működő szervezet vagyunk. Tevékenységeinket kihelyezett helyszíneken, illetve a Budapesten található tehetségpontunkban végezzük, melynek címe: 1051 Budapest, Zrínyi utca 5. negyedik emelet 407-es szoba. Tevékenységét önkéntes munkavállalással végzi. Közérdekű önkéntes nyilvántartási szám: 7969.

Éves közhasznúsági jelentések: Az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény és a civil szervezetek gazdálkodása, az adománygyűjtés és a közhasznúság egyes kérdéseiről szóló 350/2011. (XII.30.) Korm. rendelet alapján készült közhasznúsági jelentéseink. 2014, 2013, 2012, 2011, 2010

Dokumentumok

Alapító okiratunk a 2014. március 15-én hatályba lépő új Polgári Törvénykönyv szabályai (74/A-74/F.§-ai) alapján készült. A törvényi rendelkezések szerint az alapító okiratunk 2014. március 8-án módosításra került, mely módosítás 2014. 10. 22-ével emelkedett jogerőre.

Alapító okiratunk a 2014. március 15-én hatályba lépő új Polgári Törvénykönyv szabályai (74/A-74/F.§-ai) alapján készült. A törvényi rendelkezések szerint az alapító okiratunk 2014. március 8-án módosításra került, mely módosítás 2014. 10. 22-ével emelkedett jogerőre.